Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Byznys bez internetové propagace je v dnešní době cosi jako ryba bez vody. Internetový marketing zabere spoustu času, úsilí a v neposlední řadě vás stojí i finanční prostředky. Výsledkem ale může být příliv nových zákazníků a zvýšené povědomí o vaší firmě.

V následujícím seriálu článků si proto zkusíme projít celý proces od výroby webu, přes plnění webu obsahem, jeho propagací až po vyhodnocování výsledků. Nejprve tedy začněme s problematikou tvorby webové prezentace…

Tvorba firemních webových stránek

Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity

06.03.2014  |  Redakce

Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových…

Provozujete web? Využijte možnosti vyhledávačů

27.02.2014  |  Redakce

Přemýšleli jste někdy, kdo má v internetovém vesmíru hlavní slovo? Není to Mark Zuckerberg, ani jiná žijící osoba. Jsou to internetové vyhledávače. Právě ty určují,…

Začínáme s webovou propagací

20.02.2014  |  Redakce

Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by…

Co všechno musí obsahovat dobrý web?

13.02.2014  |  Redakce

Rozhodli jste se vytvořit webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky? Pak na ně musíte umístit veškeré potřebné informace a zároveň být struční a srozumitelní.…

Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k…

06.02.2014  |  Redakce

Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky. …

Tvorba firemní prezentace s pomocí agentury - provozujeme…

10.11.2010  |  Michal Bako

V předchozí části seriálu byl představen soubor kroků vedoucích ke spuštění firemní internetové prezentace za pomocí agentury. V závislosti na dohodě může spuštěním…

Postup při tvorbě webu s externí společností

02.11.2010  |  Michal Bako

V předchozí části seriálu o tvorbě firemního webu byly analyzovány základní aspekty tvorby stránek s agenturou. Cílem této části bude představit samotný proces…

Tvorba stránek s pomocí agentury

26.10.2010  |  Michal Bako

Příprava firemní internetové prezentace prostřednictvím agentury bývá často chápána jako záruka perfektního výsledku. Bohužel to není tak jednoduché a je třeba si…

Nepodceňte přípravu vašeho firemního webu

18.10.2010  |  Michal Bako

Na základě minulé části seriálu již máme stanoveny cíle webu, zvolenou odpovědnou osobu a vybranou doménu i systém pro tvorbu stránek. Nyní si probereme další kroky…

Tvorba stránek vlastními silami

11.10.2010  |  Michal Bako

Jednou z možností, jak si udělat webovou prezentaci, je spolehnout se na vlastní síly a dostupné nástroje.

Tvoříme firemní web - jak na to

04.10.2010  |  Michal Bako

Rozhodnutí vytvořit firemní internetovou prezentaci je pro většinu společností také první zkušeností s online marketingem, který je v našich podmínkách stále vnímán s…

finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk mf.cz

Články Finance.cz

Zobrazit další články
Články Investujme.cz

Zobrazit další články
Články Studentskéfinance.cz

Zobrazit další články
Články Firemnífinance.cz

Zobrazit další články
Zajímavé štítky

Zobrazit další štítky
Zajímavá témata štítků

Zobrazit další témata štítků
Slovnik.finance.cz

Zobrazit další slova
Finance.cz - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Investice - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Firmy - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Student - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Poradna finance.cz

Zobrazit další dotazy
Přihlášení

Zapomněl jsem heslo