Začínáme s webovou propagací

20.02.2014 | , Finance.cz
FIREMNI FINANCE


Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by bylo moc hezké, v praxi to tak ale bohužel nefunguje. Je třeba využít mnohem více informačních kanálů a systémů, aby vaše internetová propagace mohla být označena za efektivní.

Katalogy – pohodlná cesta k většímu zviditelnění

Začít můžete například registrací do katalogů firem či zboží. Na internetu jich najdete spousty a mnohdy vám velmi usnadní cestu k novým klientům. Jak to funguje? V katalozích vás uživatelé, kteří hledají například stavební firmy ve svém okolí, snadno najdou a „prokliknou“ se na vaše webové stránky.

Internetové katalogy pracují na stejném principu jako ty tištěné. Jednoduše se zaregistrujete na portál, který sdružuje například řemeslníky nebo odborníky v jiném oboru. Zapsat se ale můžete i do katalogů, které umožňují zápis bez oborového členění. V každém případě je dobré ověřit si relevanci daného katalogu. Katalog, který nikdo nenavštěvuje, vám těžko přivede nové zákazníky. Mezi ty navštěvovanější patří například najisto.cz nebo firmy.cz.

Vyhledávače zboží

Jak se nenechat obrat a zároveň si pořídit kvalitní zboží? Ve světě internetu tuto otázku uživatelé často řeší pomocí vyhledávačů zboží. Ty jim totiž umožňují srovnat ceny konkrétních produktů, které nabízí více obchodníků. Zároveň snadno najdou produkty podobné těm, které jim z určitého důvodu nevyhovují.

Pokud tedy vlastníte e-shop a nabízíte své zboží prostřednictvím internetu, je registrace do vyhledávačů zboží strategický tah. K vaší firmě se dostane větší množství uživatelů, a kdoví, třeba se pak porozhlédnou i po dalších produktech, které nabízíte. V České republice je uživateli využívána především heureka.cz nebo zbozi.cz.

Emailing vás spojí s vašimi klienty

Přidali jste do e-shopu nové zboží nebo chystáte speciální akci a přemýšlíte, jak to dát klientům vědět? Zkuste to prostřednictvím emailingu! Správně cílený e-mail vám mnohdy přinese více obchodních možností, než klasická reklama. Aby byl emailing skutečně efektivní, je třeba dodržovat jistá pravidla a principy. Ty základní jsou: zasílat emailing na vlastními silami vybudovanou databázi a umožnit příjemci se jednoduše odhlásit z dalších rozesílek. Největší síla emailingu je především v segmentování - neposílejte vždy stejné sdělení všem, ale přizpůsobte ho například předchozímu nákupnímu chování.



Agentura Najisto Máte pocit, že se ve všech těch technických termínech trochu ztrácíte?

Doporučujeme obrátit se na odborníky z Agentury Najisto, kteří vám se vším rádi pomohou.



Autor článku

Redakce

Redakce  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE