Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Byznys bez internetové propagace je v dnešní době cosi jako ryba bez vody. Internetový marketing zabere spoustu času, úsilí a v neposlední řadě vás stojí i finanční prostředky. Výsledkem ale může být příliv nových zákazníků a zvýšené povědomí o vaší firmě.

V následujícím seriálu článků si proto zkusíme projít celý proces od výroby webu, přes plnění webu obsahem, jeho propagací až po vyhodnocování výsledků. Nejprve tedy začněme s problematikou tvorby webové prezentace…

Tvorba firemních webových stránek

Internetový marketing: Sociální sítě jako budování komunity

06.03.2014  |  Redakce

Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových…

Provozujete web? Využijte možnosti vyhledávačů

27.02.2014  |  Redakce

Přemýšleli jste někdy, kdo má v internetovém vesmíru hlavní slovo? Není to Mark Zuckerberg, ani jiná žijící osoba. Jsou to internetové vyhledávače. Právě ty určují,…

Začínáme s webovou propagací

20.02.2014  |  Redakce

Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by…

Co všechno musí obsahovat dobrý web?

13.02.2014  |  Redakce

Rozhodli jste se vytvořit webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky? Pak na ně musíte umístit veškeré potřebné informace a zároveň být struční a srozumitelní.…

Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k…

06.02.2014  |  Redakce

Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky. …

Tvorba firemní prezentace s pomocí agentury - provozujeme…

10.11.2010  |  Michal Bako

V předchozí části seriálu byl představen soubor kroků vedoucích ke spuštění firemní internetové prezentace za pomocí agentury. V závislosti na dohodě může spuštěním…

Postup při tvorbě webu s externí společností

02.11.2010  |  Michal Bako

V předchozí části seriálu o tvorbě firemního webu byly analyzovány základní aspekty tvorby stránek s agenturou. Cílem této části bude představit samotný proces…

Tvorba stránek s pomocí agentury

26.10.2010  |  Michal Bako

Příprava firemní internetové prezentace prostřednictvím agentury bývá často chápána jako záruka perfektního výsledku. Bohužel to není tak jednoduché a je třeba si…

Nepodceňte přípravu vašeho firemního webu

18.10.2010  |  Michal Bako

Na základě minulé části seriálu již máme stanoveny cíle webu, zvolenou odpovědnou osobu a vybranou doménu i systém pro tvorbu stránek. Nyní si probereme další kroky…

Tvorba stránek vlastními silami

11.10.2010  |  Michal Bako

Jednou z možností, jak si udělat webovou prezentaci, je spolehnout se na vlastní síly a dostupné nástroje.

Tvoříme firemní web - jak na to

04.10.2010  |  Michal Bako

Rozhodnutí vytvořit firemní internetovou prezentaci je pro většinu společností také první zkušeností s online marketingem, který je v našich podmínkách stále vnímán s…

finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk mf.cz

Přihlášení

Zapomněl jsem heslo