Katalogy – pohodlná cesta k většímu zviditelnění
Začít můžete například registrací do katalogů firem či zboží. Na internetu jich najdete spousty a mnohdy vám velmi usnadní cestu k novým klientům. Jak to funguje? V katalozích vás uživatelé, kteří hledají například stavební firmy ve svém okolí, snadno najdou a „prokliknou“ se na vaše webové stránky.
- TIP: Další články ze seriálu naleznete zde: Tvorba firemních webových stránek
Internetové katalogy pracují na stejném principu jako ty tištěné. Jednoduše se zaregistrujete na portál, který sdružuje například řemeslníky nebo odborníky v jiném oboru. Zapsat se ale můžete i do katalogů, které umožňují zápis bez oborového členění. V každém případě je dobré ověřit si relevanci daného katalogu. Katalog, který nikdo nenavštěvuje, vám těžko přivede nové zákazníky. Mezi ty navštěvovanější patří například najisto.cz nebo firmy.cz.
- Využijte novou Poradnu z oblasti internetového marketingu!
Vyhledávače zboží
Jak se nenechat obrat a zároveň si pořídit kvalitní zboží? Ve světě internetu tuto otázku uživatelé často řeší pomocí vyhledávačů zboží. Ty jim totiž umožňují srovnat ceny konkrétních produktů, které nabízí více obchodníků. Zároveň snadno najdou produkty podobné těm, které jim z určitého důvodu nevyhovují.
Pokud tedy vlastníte e-shop a nabízíte své zboží prostřednictvím internetu, je registrace do vyhledávačů zboží strategický tah. K vaší firmě se dostane větší množství uživatelů, a kdoví, třeba se pak porozhlédnou i po dalších produktech, které nabízíte. V České republice je uživateli využívána především heureka.cz nebo zbozi.cz.
-
TIP: Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Přečtěte si článek Tvorba webu: Spousta práce a pravidel, které vás posunou k dobrému konci a Co všechno musí obsahovat dobrý web?
Emailing vás spojí s vašimi klienty
Přidali jste do e-shopu nové zboží nebo chystáte speciální akci a přemýšlíte, jak to dát klientům vědět? Zkuste to prostřednictvím emailingu! Správně cílený e-mail vám mnohdy přinese více obchodních možností, než klasická reklama. Aby byl emailing skutečně efektivní, je třeba dodržovat jistá pravidla a principy. Ty základní jsou: zasílat emailing na vlastními silami vybudovanou databázi a umožnit příjemci se jednoduše odhlásit z dalších rozesílek. Největší síla emailingu je především v segmentování - neposílejte vždy stejné sdělení všem, ale přizpůsobte ho například předchozímu nákupnímu chování.
Máte pocit, že se ve všech těch technických termínech trochu ztrácíte?
Doporučujeme obrátit se na odborníky z Agentury Najisto, kteří vám se vším rádi pomohou.