Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Marketing

Podnikatel by měl znát trh a zákazníka, kterému své produkty nabízí. V naší abecedě se budeme věnovat diagnóze a prognóze trhu, budeme se snažit vysvětlit, v čem tkví úspěch podniku a podnikání.


  • Principy podnikání

    Každé podnikání je hodně o marketingu, proto se seznamte se základními principy podnikání z marketingového pohledu.

  • Diagnóza trhu - zákazníci, konkurence

    Dozvíte se zde, jak vnímat trh. V první části se zaměříme na analýzu a segmentaci zákazníků a na analýzu konkurence a vnějšího prostředí.

  • Diagnóza trhu - marketingový mix

    Ve druhé části diagnózy trhu se zaměříme na analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix apod.

  • Prognóza trhu

    V této části abecedy se dozvíte, jak předvídat situaci na trhu a jak používat některé statistické metody.

  • Marketingový úspěch

    Proč je někdo úspěšný a jiný ne? V posledním kroku tétoa abecedy se dozvíte, co pro svůj úspěch můžete udělat.


finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk mf.cz

Články Finance.cz

Zobrazit další články
Články Investujme.cz

Zobrazit další články
Články Studentskéfinance.cz

Zobrazit další články
Články Firemnífinance.cz

Zobrazit další články
Zajímavé štítky

Zobrazit další štítky
Zajímavá témata štítků

Zobrazit další témata štítků
Slovnik.finance.cz

Zobrazit další slova
Finance.cz - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Investice - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Firmy - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Student - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Poradna finance.cz

Zobrazit další dotazy
Přihlášení

Zapomněl jsem heslo