Byznys bez internetové propagace je v dnešní době cosi jako ryba bez vody. Internetový marketing zabere spoustu času, úsilí a v neposlední řadě vás stojí i finanční prostředky. Výsledkem ale může být příliv nových zákazníků a zvýšené povědomí o vaší firmě.
V následujícím seriálu článků si proto zkusíme projít celý proces od výroby webu, přes plnění webu obsahem, jeho propagací až po vyhodnocování výsledků. Nejprve tedy začněme s problematikou tvorby webové prezentace…
Tvorba firemních webových stránek
06.03.2014
|
Redakce
Nejspíš jste i vy v poslední době zaznamenali obrovský boom sociálních sítí. Mnohé firmy se dokonce věnují správě profilů více než administraci vlastních webových…
27.02.2014
|
Redakce
Přemýšleli jste někdy, kdo má v internetovém vesmíru hlavní slovo? Není to Mark Zuckerberg, ani jiná žijící osoba. Jsou to internetové vyhledávače. Právě ty určují,…
20.02.2014
|
Redakce
Vytvořili jste nedávno nové webové stránky vaší firmy a nemáte pocit, že by vám přinesly více nových zákazníků? Vytvořit si web a sledovat pouze příliv zakázek by…
13.02.2014
|
Redakce
Rozhodli jste se vytvořit webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky? Pak na ně musíte umístit veškeré potřebné informace a zároveň být struční a srozumitelní.…
06.02.2014
|
Redakce
Chcete se pustit do tvorby nového firemního webu? Pak vás čeká ne úplně zanedbatelné úsilí. Pokud ale budete poctiví, záhy se dostaví příjemné výsledky.
…
10.11.2010
|
Michal Bako
V předchozí části seriálu byl představen soubor kroků vedoucích ke spuštění firemní internetové prezentace za pomocí agentury. V závislosti na dohodě může spuštěním…
02.11.2010
|
Michal Bako
V předchozí části seriálu o tvorbě firemního webu byly analyzovány základní aspekty tvorby stránek s agenturou. Cílem této části bude představit samotný proces…
26.10.2010
|
Michal Bako
Příprava firemní internetové prezentace prostřednictvím agentury bývá často chápána jako záruka perfektního výsledku. Bohužel to není tak jednoduché a je třeba si…
18.10.2010
|
Michal Bako
Na základě minulé části seriálu již máme stanoveny cíle webu, zvolenou odpovědnou osobu a vybranou doménu i systém pro tvorbu stránek. Nyní si probereme další kroky…
11.10.2010
|
Michal Bako
Jednou z možností, jak si udělat webovou prezentaci, je spolehnout se na vlastní síly a dostupné nástroje.
04.10.2010
|
Michal Bako
Rozhodnutí vytvořit firemní internetovou prezentaci je pro většinu společností také první zkušeností s online marketingem, který je v našich podmínkách stále vnímán s…