Hodnocení zaměstnavatelů: Dobrým firmám pomůže, špatné zničí

16.08.2017 | , VímVíc.cz
SEO články


Hodnocení zaměstnavatelů je nová platforma, která dává dohromady reálné recenze současných nebo bývalých zaměstnanců firem. Vzniká tak největší ucelený přehled hodnocení zaměstnavatelů v Česku.

Ucelené recenze zaměstnavatele

Kariérní portál VímVíc.cz spustil v České republice dlouho postrádanou platformu. Jedná se o hodnocení zaměstnavatelů (či firem, chcete-li), které v takové podobě v Česku doposud chybělo. Web s velkým množstvím recenzí pomůže s výběrem zaměstnání nejen potenciálním uchazečům. Také ukáže firmám díky reálným hodnocením, co dělají dobře anebo co by naopak měly vylepšit.

Shromážděné informace ukazují, že mezi jednotlivými firmami jsou obrovské rozdíly.

workplace

Horší firmy budou mít problém

Hodnocení firem pomůže firmám, které mají dobrou firemní kulturu, dobré vztahy na pracovišti a jednoduše všem firmám, které to umí. Ty “horší” už ale můžou mít do budoucna problém. Zatímco dříve se o jejich negativních stránkách vědělo hlavně mezi jejich zaměstnanci, teď se jejich “praktiky” dozví velké množství potenciálních uchazečů o práci.

Firmy se špatným hodnocením se budou muset snažit zlepšovat.

Počet hodnocení stále roste

V současné době na portále najdeme více než 2000 hodnocení firem. Každý den přibývá mnoho dalších a ohodnoceno je již přes 700 různých firem. Podívat se můžete například na hodnocení obchodního řetězce TESCO nebo Lidl. Hodnoceny bývají vztahy s kolegy, firemní kultura, benefity ve firmě nebo platové podmínky. Veškerá hodnocení navíc procházejí schvalováním, kdy administrátor kontroluje, aby se neobjevovaly vulgarismy, nebo útoky na úmyslné zhoršení či zlepšení hodnocení dané firmy.

Firmy se tak nemusí bát, že by se jim snad někdo chtěl pomstít, ale budou muset reagovat na skutečná hodnocení od svých zaměstnanců. Stejně tak potenciální uchazeči mají na VímVíc.cz nově místo, kde najdou kromě seznamu volných pracovních míst také velmi detailní a jinde nedostupné informace o firmách.

Autor článku

reklama  

Články ze sekce: SEO články