Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto odhalila v předvečer ženevského autosalonu své nové logo a nový korporátní design. Logo umístěné na představené studii nového vozu zachovává tradiční okřídlený šíp, který je ale větší a má jiný, méně křiklavý, odstín zelené. Tradiční černý kruh kolem šípu nově vystřídal chromový rámeček. Vyplývá to z informací automobilky.
Spolu s představenou studií nového vozu má nový firemní design naznačit, kam se hodlá Škoda do budoucna ubírat. Automobilka chce rozšířit modelové portfolio ze stávajících pěti modelů a zároveň posílit své aktivity v Evropě, ale i na trzích Číny, Indie a Ruska. Zástupci společnosti již oznámili, že automobilka chce každého půl roku přijít s novým modelem.
"Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu," uvedl člen představenstva za oblast marketingu a prodeje Jürgen Stackmann.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
