Česká televize letos očekává meziroční propad reklamních příjmů o více než 200 milionů korun. Celkově tak ČT za reklamu utrží 510 až 530 milionů, přičemž ke konci třetího čtvrtletí to bylo 375 milionů. ČTK dnes o tom informoval tiskový mluvčí ČT Ladislav Šticha. Podle něj je příčinou ekonomická krize. S tou se potýkají také komerční televize jako například Nova a Prima.
Šticha také uvedl, že vedle poklesu výnosů z reklamy se snížily i výnosy ze sponzorování pořadů. Přesné číslo však neuvedl. Kvůli nižším příjmům tak Česká televize musí zavést řadu úsporných opatření.
"Okamžitě byla provedena pětiprocentní redukce režijních nákladů a v těchto dnech se finalizuje první fáze restrukturalizačního programu. Ten zahrnuje komplexní reorganizaci, snížení počtu pracovníků včetně nejvyššího managementu a optimalizaci výkonů na všech úrovních společnosti," uvedl Šticha.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
