Objem výdajů na reklamu na internetu ve Velké Británii vůbec poprvé přesáhl objem výdajů na reklamu v televizi. Ve své nejnovější zprávě to uvádí úřad Internet Advertising Bureau (IAB). Internet si navíc vede zdaleka nejlépe ze všech médií, v nichž se reklama objevuje. Zatímco na internetu se objem výdajů na reklamu zvyšuje, celkové výdaje na reklamu klesají.
V prvním pololetí se výdaje na reklamu na internetu v Británii zvýšily o 4,6 procenta na 1,75 miliardy liber (asi 48,3 miliardy Kč). Na internet tak směřovala už skoro čtvrtina, respektive 23,5 procenta, všech výdajů, s nimiž se v rozpočtech počítá na reklamu. Celý reklamní trh je na britských ostrovech jinak v útlumu a během pololetí zaznamenal pokles výdajů o 16,6 procenta.
Šéf IAB Guy Phillipson agentuře Reuters řekl, že internet předběhl televizi a stal se největším reklamním médiem dříve, než Phillipson očekával. Slibně prý vypadá vývoj i ve zbývající části roku a lze očekávat, že trh on-line reklamy by v příštím roce mohl růst. S dvouciferným růstem ale prý nelze počítat dříve než v roce 2011.