Do programu se mohou přihlásit výrobní a distributorské společnosti, které na český trh v období od 1. září 2006 do 31. prosince 2007 uvedly či uvedou nové nebo inovované výrobky rychloobrátkového sektoru s výjimkou tabákových produktů. Registrace je otevřena do 20.prosince 2007. „Volba spotřebitelů 2008 – Nejlepší novinka“ je jediné ocenění na českém trhu, jehož vítězové jsou vyhlášení na základě výzkumu na reprezentativním vzorku českých a moravských domácností.
Ročník 2007 byl opět uzavřen jako rekordní. Do 26 otevřených kategorií přihlásilo 61 společností 80 výrobků / výrobkových řad. Oceněné firmy mohou po dobu jednoho roku používat logo programu v komunikaci a propagaci vítězného výrobku.
Logo ocenění lze vidět např. v televizních kampaních na:
- sušenky Vlnky a BEBE Dobré ráno kakaové -25 % cukru (Opavia-LU, a. s.)
- dehydratované omáčky Maggi Nápady (Nestlé Česko s. r. o.)
- barvy na vlasy Garnier Color Naturals (L'ORÉAL Česká republika s. r. o.)
- vložky Carine Ultra (Fide s. r. o.)
- prací prášek Woolite Color (Reckitt Benckiser, spol. s r. o.)
- Prachovku Pronto Duster (SC Johnson s. r. o.)
Ve velké míře umisťují společnosti logo programu také na obaly vítězných výrobků:
- Nestlé celozrnné cereálie (Cereal Partners Czech Republic, s. r. o.)
- Choceňské pomazánkové máslo s pikantní klobásou (Choceňská mlékárna s. r. o.)
- dětské sýrové výrobky Apetito Kidiboo (TPK, spol. s r. o.)
- mražená zelenina Nový Mochov (ARDO Mochov s. r. o.)
- mražená pizza Guseppe Pizzeria (GUSEPPE a. s.)
- Poctivé polévky a koření Steak 7 pepřů (Vitana, a. s.)
- Koupelová kosmetika Palmolive Olive Milk (COLGATE - PALMOLIVE Českárepublika spol. s r. o.)
- Helen Harper vlhčené ubrousky (ONTEX CZ s. r. o.)
- Dr. Devil 3 v 1 tekuté WC bloky (Tomil s. r. o.)
„Společnosti nejvíce oceňují možnost používat logo programu, které podporuje prodeje a prodlužuje životnost oceněných výrobků. Velkým přínosem je pro ně také výzkum, který je vypracován z odpovědí respondentů. Pro mnoho společností, které si zadávají výzkumy „na míru“, jsou informace z našeho výzkumu nové. Poprvé jsme vloni poskytli firmám doslovný přepis názorů respondentů na jejich výrobky a seznam důvodů pro opětovné zakoupení či nezakoupení. Reakce společností na tyto inovace jsou velmi pozitivní,“ říká Radka Reichelová, project manager programu ze společnosti Atoz Event.
Po ukončení registrace bude přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, která je rozdělí do kategorií. Vítězové budou oceněni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku českých domácností. Současně s výzkumem budou na internetu a v tisku probíhat spotřebitelské soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na konci dubna 2008.
O společnosti ATOZ EVENT
ATOZ EVENT patří na českém trhu k předním společnostem působícím v oblasti maloobchodu, marketingu a logistiky. Specializuje se na organizování odborných konferencí, workshopů, veletrhů a rovněž společenských akcí. Mezi vlastní dlouhodobé projekty patří marketingový
program VOLBA SPOTŘEBITELŮ – NEJLEPŠÍ NOVINKA; RETAIL BUSINESS MIXER – VIP setkání odborníků z maloobchodu; FAST BRAIN FOOD – pravidelná setkání profesionálů zaměřená na problematiku FMCG a retailu; SALES STORM – workshopy pro lídry obchodních týmů; EASTLOG – mezinárodní fórum logistiky a dopravy; LOG–IN – fórum věnované novým projektům v logistice; SLOVLOG – fórum o trendech v logistice na Slovensku; LOG–IN SK – fórum věnované novým projektům v logistice na Slovensku; GOLFLOG – golfový turnaj určený logistikům a LOG TRAIN CENTER – soubor specializovaných vzdělávacích kurzů pro oblast logistiky. Firma je součástí skupiny Atoz Group, do které patří také vydavatelství Atoz Publishing vydávající odborné časopisy a publikace Zboží&Prodej, Retail Biz, Sales Power, Horeka, Spiritor, Systémy logistiky, Systémy logistiky SK, Logistická kniha seznamů a Retailová kniha seznamů a grafické studio Atoz studio. Atoz Group působí na českém trhu od roku 1992. Více informací naleznete na www.atoz.cz.