Poptávky odešly na celkem 30 634 dodavatelů z celého světa. Z tohoto počtu bylo osloveno 10 705 českých dodavatelských firem. „Nákupčí byli z celkem 129 významných firem z České republiky, Polska, Německa, Švýcarska, Velké Británie, Rumunska, Irska, Řecka, Indie, Estonka, Arménie a USA. Nejvíce Kommarket používají nákupčí v Česku, jednalo se o 65 nakupujících firem,“ informoval Robert Toman, výkonný ředitel a předseda představenstva Kompass Czech Republic a. s. Celkovou hodnotu obchodů uskutečněných v tomto období prostřednictvím tržiště Kommarket odhaduje přes 0,5 mld korun. V průměru šlo o 1 mil. korun na jedno poptávkové řízení.
Prototyp tržiště Kommarket vznikl téměř před čtyřmi lety v Kompass Czech Republic a. s., české pobočce francouzské nadnárodní skupiny Kompass International Neuenschwander S.A. Začátkem února se Kommarket stal jednou z klíčových součástí celosvětového informačního business rozcestníku Kompass.com. Kompass spravuje největší světovou databázi společností, která obsahuje téměř 2 mil. firem ze 70 zemí světa.
Internetové tržiště se stalo užitečným pracovním nástrojem pro oddělení nákupu a prodeje, ale i pro instituce státní správy. Tuzemské úřady letos od ledna do dubna nakoupily přes elektronická tržiště zboží za 277,6 miliónu korun, což je o pětinu více než ve stejném období loni. Povinnost obchodovat prostřednictvím elektronického tržiště orgánům veřejné správy ukládá usnesení vlády z roku 2002.