Jedná se o součást strategie označované jako "Zetor New", která je zaměřena jak na rozvoj výrobního areálu, tak na kompletní změnu organizace a řízení výroby. Mezi její hlavní přínosy především patří významná úspora nákladů a růst efektivity managementu výroby (odpovídající náročným požadavkům 21. století). "Dnes se Brno o svůj Zetor již bát nemusí," uvedl výkonný ředitel společnosti Zetor, a.s., Vojtěch Pánik.
Mezi nejdůležitější přínosy transformace areálu společnosti Zetor, a.s. patří:
-
Restrukturalizace výrobních prostor umožní vysoce efektivní výrobu 10 - 15 tisíc traktorů Zetor ročně.
-
Celková úspora nákladů (např. jen v oblasti logistiky více než 3 miliony Kč.)
-
Zlepšení organizace a materiálového managementu, zkrácení a napřímení distribučních cest uvnitř výroby.
-
Vytvoření příležitostí pro další efektivní využití nadbytečných prostor v areálu Zetor, a.s.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
