Prodej letenek na Internetu roste

08.04.2004 | , Tisková zpráva
FIRMY


perex-img Zdroj: Finance.cz

On-line rezervační systém LETUSKA.CZ provozovaný cestovní agenturou ASIANA Global Travel Service zaznamenává velký nárůst prodeje letenek. Podle statistik vykázala Letuška.cz meziroční nárůst prodaných letenek ve výši 490%.

On-line rezervační systém LETUSKA.CZ provozovaný cestovní agenturou ASIANA Global Travel Service zaznamenává velký nárůst prodeje letenek.

ASIANA Global Travel Service – pionýr nejnovějších informačních technologií v českém cestovním ruchu a jedna z nejrychleji se rozvíjejících technologických společností ve střední Evropě – zveřejnila data o prodejích letenek realizovaných v roce 2003 prostřednictvím svého populárního portálu LETUSKA.CZ – nástroje určeného pro vyhledání, rezervaci a platbu letenek v reálném čase. Letuška vykázala 490% (!) meziroční nárůst prodaných letenek.

Uplynulý rok se stal pro Letušku mimořádně úspěšným. Značně se rozšířila síť partnerů, kterou tvoří aktuálně více než 1000 subjektů, mezi něž nově patří například portál Seznam.cz. Především díky úspěchům Letušky umístila společnost Deloitte naši agenturu do svého prestižního žebříčku padesáti nejrychleji se rozvíjejících středoevropských technologických společností Deloitte Technology Fast 50. Na výroční oslavě společnosti Amadeus Marketing CSA jsme získali významné ocenění – 1. místo mezi IATA akreditovanými agenturami za nejproduktivnější rezervační terminál Amadeus. Za to také vděčíme především našemu „Automatickému operátorovi“ – elektronickému obchodu LETUSKA.CZ. Takový úspěch nám umožní i nadále pokračovat v neustálém zkvalitňování služeb a expandovat i na zahraniční trhy“, uvádí Josef Trejbal, obchodní ředitel agentury ASIANA Global Travel Service.

Letenky patří v současné době k nejžádanějším produktům na Internetu. Stále více zákazníků preferuje nakupování v pohodlí svého domova či kanceláře. Úspora času, námahy i peněz a maximální informovanost o nejvýhodnějších nabídkách – to jsou hlavní důvody pro volbu právě tohoto způsobu nakupování“, říká Tomáš Harmatha, vedoucí projektu LETUSKA.CZ.

Rozvoj on-line divize je jednou z našich největších priorit. Zaznamenáváme totiž mnohonásobně větší nárůst prodejů letenek přes Internet než při distribuci klasickými kanály – přes „kamenné“ pobočky. Za sebe mluví i absolutní čísla – v lednu tohoto roku se přes náš portál LETUSKA.CZ prodalo více než 1000 letenek!“, dodává Dr. Alexej Litvin, generální ředitel agentury ASIANA Global Travel Service.            

ASIANA Global Travel Service zaujímá přední místo mezi IATA akreditovanými cestovními agenturami v ČR. Služby v oblasti cestovního ruchu poskytuje již od roku 1993. Je držitelem ocenění za nejproduktivnější rezervační terminál Amadeus a prestižní ceny International Star Quality Award. ASIANA patří mezi 50 nejrychleji se rozvíjejících technologických společností ve střední Evropě (Deloitte Technology Fast 50). Je členem mezinárodní sítě LCCI (Lufthansa City Center International) a dalších významných oborových organizací. ASIANA Global Travel Service je majitelem a provozovatelem unikátního on-line systému rezervace a prodeje letenek LETUSKA.CZ (www.letuska.cz). LETUSKA.CZ byla jako první v ČR oficiálně certifikována globálním distribučním systémem Amadeus a získala prestižní certifikáty Amadeus Compliant a Amadeus E-Power.


Zdroj: Tisková zpráva společnosti Letuska.cz/Asiana Team

Autor článku

 

Články ze sekce: FIRMY