Hodnota produkce vánočních výrobků v Česku byla loni podle nejnovějších čísel Českého statistického úřadu o 60 procent nižší než v roce 2000, kdy nastal po "sametové revoluci" její vrchol. Loni tuzemské firmy vyrobily potřeby pro Vánoce a další slavnostní příležitosti v hodnotě 210 milionů korun. V roce 2000 činila hodnota výroby více než půl miliardy korun.
Výrobce vánočních ozdob trápí nejen asijská konkurence, ale například také změny ve vkusu spotřebitelů. Hospodářská krize nelehkou situaci jen umocnila, vyplývá z průzkumu mezi oslovenými producenty vánočního zboží.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
