Největší tuzemská banka ČSOB oznámila plán, podle kterého chce během letošního roku získat až třetinu trhu v oblasti malých a středních firem (MSP). Plán spočívá především v uplatňování vhodné kombinace nabídky vysoce flexibilních produktů a bezplatného poradenství. Cílem poradenství banky je posílit finanční stabilitu firmy v porovnání s konkurencí v jejím oboru podnikání. Již v loňském roce považovalo téměř 28 procent malých a středních podnikatelů Československou obchodní banku za svoji hlavní banku, což proti roku 2005 znamenalo zvýšení o 5 procent.
„Preference, které nám podnikatelé zřetelně projevují, potvrzují, že zastoupit majitele firmy v konkurenční analýze, v péči o finanční stabilitu, o zhodnocení krátkodobě volných zdrojů, je správná cesta. Získat třetinu trhu, považuji proto sice za ambiciózní, ale reálný cíl,“ řekl ředitel bankovnictví pro malé a střední podnikatele ČSOB, Aleš Pospíšil. Dále uvedl, že je stále možné služby zjednodušovat, zrychlovat a tím i zlevňovat. „Jdeme cestou snižování nutnosti zajištění, menšího počtu dokumentů. Ale k pružnosti výrazně přispívají také elektronické aplikace dodané z banky klientům - nejen v oblasti platebního styku, ale také u devizových obchodů nebo zajištění plateb či dodávek,“ dodal Pospíšil.
Zdroj: ČSOB



				
								
								
								
								
								
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					