Provozní ziskovost před odpisy, úroky a zdaněním, měřena ukazatelem EBITDA, činila v prvních devíti měsících 27,9 milionu eur (761 mil. Kč), klesla proti předchozímu roku o 3,2 procenta. Na jejím poklesu se podílel nárůst osobních nákladů kvůli přecenění opčního akciového plánu na reálnou hodnotu a zároveň vyšší počet zaměstnanců v souvislosti se spuštěním nového závodu v Egyptě.
"Letošní rok je pro společnost velmi náročný. Dokončili jsem či dokončujeme několik projektů zaměřených na vývoj a kvalifikaci nových materiálů, které by měly významně změnit portfolio výrobků. Obrovskou energii a zdroje jsme věnovali zprovoznění nového výrobního závodu v Egyptě, kde jsme přes všechny události a problémy úspěšně naplnili plánovaný harmonogram," uvedl generální ředitel František Řezáč.
Zpráva byal převzata z ČTK.


Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
