Návrh na prodloužení nemocenské hrazené zaměstnavatelem kritizují zejména zaměstnavatelé. V současnosti totiž zaměstnavatel platí za zaměstnance 14 kalendářních dnů pracovní neschopnosti.
Podle vlády by měl platit dnů 21. Svaz průmyslu a dopravy varoval, že toto opatření by mohlo dostat do problémů zejména menší firmy, což povede k nárůstu nezaměstnanosti a zhoršení celkové ekonomické situace. Podobně nepopulární je návrh na ponechání maximálního vyměřovacího základu, tj. stropu pro placení pojistného zaměstnanci a osobami samostatně výdělečně činnými (OSVČ) na úrovni roku 2010, to je 72násobku průměrné mzdy. Původně mělo toto opatření platit pouze v letošním roce v rámci tzv. Janotova úsporného balíčku, se kterým přišla vláda bývalého premiéra Jana Fischera.
Zpráva převzata z MediaFax.



 
				 
								









 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					