Celkově Arval v 1. čtvrtletí letošního roku navýšil svůj full servisový fleet, který spravuje více než 700 klientům, o 6 procent a meziročně se tak jedná o více než dvojnásobný nárůst. "Arval je na trhu 13 let a po celou dobu roste. Může to znít jako klišé, ale pro nás je to velmi důležité, Především vidíme, že věci, které děláme, děláme dobře a byť některé kroky k udržení rozsahu a kvality služeb nejsou jednoduché, tak ve finále později nesou své ovoce," uvedl k výsledkům za první čtvrtletí Jiří Solucev, obchodní ředitel leasingové společnosti Arval.
Podle něj se firmě nejvíce dařilo v segmentu menších a středních firem, kde je stále velký potenciál pro růst operativního leasingu jako takového. "Naše společnost se ale zaměřuje na všechny segmenty možné oblasti obchodu, průmyslu a služeb bez ohledu na velikost vozového parku," uvedl Solucev. Doplnil také, že Arval má aktuálně rozjednaných i několik větších projektů. Pokud se uskuteční, pomohou firmě obhájit loňské výjimečné výsledky, kdy společnost rostla téměř 24 procent.
Zájem klientů na trhu je zejména u operativního leasingu. "Je to vidět i na meziročních výsledcích, kdy podíl operativního leasingu na celkovém leasingu movitých věcí, meziročně vzrostl na 58 procent. Celková produkce full service leasingu byla za 1Q 6.552 dopravních prostředků, strojů a zařízení, celkově pak v operativním leasingu 10.046 a to je významně více ve srovnání s finančním leasingem (3.527)," dodal Solucev.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
