Snížená spotřeba
Kvalitní pneumatiky mají nízký valivý odpor a nezvyšují tak zbytečně spotřebu automobilu, a to ani v případě, že je zatížen na maximální povolenou hodnotu (u zatížených pneumatik dochází k podobnému jevu jako u pneumatik podhuštěných, tj. do kontaktu s vozovkou se dostává větší část běhounu, čímž je zvyšován valivý odpor).
Vliv pneumatiky na spotřebu se dozvíte ze štítku, jímž jsou dle nařízení Evropské unie označeny všechny v ČR prodávané pneumatiky.
Delší životnost
Kvalitní pneumatiky poskytují delší nájezd při zachování výborných jízdních vlastností (u některých levnějších produktů dochází k navýšení nájezdu za cenu zhoršení jízdních vlastností), tj. vozový park Vaší společnosti bude méně často potřebovat obměnu pneumatik.
Kvalitní pneumatiky jsou rovněž odolnější vůči tzv. mikro-defektům. Např. technologie ContiSeal dokáže snížit následky poškození běhounu u průměru až 5 mm, což odpovídá např. poškození způsobem hřebíkem. Tuto vlastnost tedy ocení zejména ti z Vás, kteří se starají o vozový park stavební společnosti, společnosti působící v terénu či společnosti zpracovávající odpady.
Skvělý grip a trakce za každého počasí
Kvalitní (tj. řádně otestované) pneumatiky nabízí schopnost udržení směru jízdy i za ztížených podmínek, tj. na mokré vozovce a vozovce pokryté ledem. Mají vyšší odolnost vůči aquaplanningu, a to jak u vyšších rychlostí, tak při větším zatížení vozu.
V neposlední řadě také nabízí velmi dobrý grip, který dokáže uvést automobil do pohybu i v případě, že ztratí kontakt s pevnou vozovkou (např. bláto, sníh, led).
Vyšší komfort
Pokud máte ve správě i manažerské vozy, jistě oceníte nižší míru hluku a schopnost lépe vyrovnávat nerovnosti na vozovce, které jsou kvalitní pneumatiky schopné nabídnout.
V neposlední řadě je rovněž vhodné zmínit jízdní vlastnosti kvalitních pneumatik, ať už se jedná o krátkou brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce, schopnost držení trakce v zatáčkách či výše uvedené výhody.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
