Inovace webových stránek byla dalším krokem Arvalu na cestě nabídnout svým klientům a řidičům co nejužší a spolehlivý kontakt. Zároveň si společnost vytyčila za cíl držet neustále krok s novými technologiemi, zejména pak zajistit dostupnost svých internetových stránek i z mobilních zařízení, tedy hlavně smart phonů a tabletů. Hlavním, ale nelehkým úkolem vývojářů nového webu bylo přijít s atraktivním a zároveň uživatelsky příjemným prostředím, které bude zároveň poskytovat veškeré potřebné informace klientům, řidičům, dodavatelům i široké veřejnosti.
Dominantním prvkem stránek je rolovací princip, díky čemuž není nutné všechny informace městnat do oblasti odpovídající obrazovce a odpadá zdlouhavé proklikávání se do hlubší struktury webu. Uživateli nyní stačí jednoduše rolovat nahoru a dolů, při čemž bude nacházet jasně a přehledně zpracované údaje. Další inovací zjednodušující orientaci na stránkách je rolovací menu s trefným názvem POTŘEBUJI. Návštěvník v této části uvidí nabídku s nejčastěji hledanými informacemi. Celkově je vše koncipováno tak, aby uživatel rychle a snadno našel, co hledá, a to nejen v případě, kdy má zájem prohlédnout si například produkty či novinky, ale především pak ve chvíli, kdy byl kupříkladu účastníkem dopravní nehody a potřebuje rychle vědět, co má dělat a kam zavolat.



 
				 
								 
								 
								 
								 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					