„Příští rok bude ve Škodovce revoluce. Do skupiny potřebujeme do jara 500 lidí. Pořád nabíráme, ale těžko je sháníme,“ uvedl generální ředitel Josef Bernard. Jde hlavně o svářeče, zámečníky, elektrikáře, inženýry konstruktéry a projektanty. Asi 300 jich přijme Škoda Transportation, stovku Škoda Electric a zbytek ostravská Škoda Vagonka. Každý měsíc skupina nabírá 30 až 40 lidí.
„Jsme vyprodaní na roky 2014 a 2015, kdy by měly činit tržby také 18,5 miliardy Kč," uvedl. Skupina má dohodnuté zakázky na další roky za 35 miliard Kč. Letos uzavřela kontrakty za 22 miliard korun, z toho 21 miliard Kč na export. "Pokud ještě získáme další zakázky, tak je dokážeme vyrobit s pomocí dalších subdodavatelů. Odhaduji, že na našich 4000 zaměstnanců v Česku je navázáno asi 10.000 lidí v ostatních továrnách," řekl Bernard.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
