Iceland je v Británii jedničkou na trhu mraženého zboží s obratem tři miliardy liber ročně, provozuje 850 obchodů. Společnost letos otevřela na anglickém trhu 50 nových prodejen, v příštím roce má být číslo obdobné.
V ČR firma zatím provozuje tři prodejny, po Plzni a Kladnu otevřela tento měsíc obchod v Praze. Při otevírání nových obchodů se zaměří na místa s vysokou hustotou obyvatel, tedy blíže k centrům měst. Nově otevírané obchody budou mít prodejní plochu kolem 400 metrů čtverečních. V sortimentu je zatím 450 druhů mražených výrobků, mj. hotová jídla, zmrzliny, pizzy, dorty či maso.
Iceland byl v Británii loni zvolen nejlepším zaměstnavatelem, ve stejném duchu chceRůžička vést firmu i v Česku. Zaměřit se chce mj. na vysokou firemní kulturu a spokojené zaměstnance.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
