Yahoo přetáhla Mayerovou svému konkurentovi Google, aby ukončila období ztráty pozic a pokusila se o návrat ke staré slávě. Aktivní kroky, jimiž se Mayerová od svého nástupu snaží rozšířit záběr uživatelů, a připravit tím podmínky pro růst příjmů z reklamy, vedly k posílení akcií Yahoo od jejího nástupu na téměř dvojnásobek, uvedla agentura AP.
Yahoo minulý týden představila nové logo jako součást změn, kterými firma za nového vedení prochází. Firma za poslední rok koupila desítky malých, nově vzniklých internetových firem, zaměřených hlavně na služby a technologie pro chytré telefony a tablety.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a předehnala konkurence. Analytici konstatují, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
