Stránky společnosti Yahoo v USA v červenci navštívilo přes 196 milionů lidí. Firma tak sesadila z první příčky rivala Google, který zaznamenal 192 milionů návštěvníků. Další místa v žebříčku obsadily weby Microsoft, Facebook a AOL.
Návštěvnost stránek je důležitá pro prodej reklamy, který tvoří klíčový zdroj příjmů společností Yahoo i Google. Yahoo byla naposledy v čele žebříčku nejnavštěvovanějších internetových stránek v USA v květnu 2011, připomíná agentura DPA.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy. Nová generální ředitelka Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Levná vstupenka do Jaguaru klubu. XF II koupíte za super peníze
Test Mitsubishi ASX 1.3 DI-T Instyle (2025): Levná normální auta pořád existují
Československá hrdinka volantu: světově proslulé Elišce Junkové by bylo 125 let. Nezapomněli jsme
S některými ojetinami je tolik problémů, že je evropská platforma odmítá prodávat. Na seznamu jsou i slavná jména
Test Renault Austral: Fakt chcete opět škodovku?
