„Zisk je vyšší o 37 milionů proti očekáváním díky úsporám v provozu a v opravárenství. Konečný výsledek podpořilo i využití vlastních kapacit při pracích pro externího zákazníka, zejména v oblasti tramvajového opravárenství. Zcela ve vlastní režii bez cizích subdodávek se podařilo zvládnout i celkové opravy autobusů,“ uvedl ve zprávě ředitel Miloš Havránek. Výkonová spotřeba se loni snížila o 53 milionů a dopravní prostředky najely 38,1 milionu vozokilometrů, což je o 200 000 méně než před rokem.
Záměrem do budoucna, který už dopravní podnik připravuje, je plynofikace autobusů a úpravy vozovny ve Slatině. I s pomocí evropské dotace chce na začátek nakoupit rovnou 100 autobusů na plyn. Loni v Brně provozoval 313 tramvají a 151 trolejbusů, což jsou podobné počty jako v minulých letech. Autobusů loni jezdilo 298, což je o 16 méně než v roce 2010. Vzhledem k obnově vozového parku byla však jeho loňská účetní hodnota 4,5 miliardy korun, o 764 milionů vyšší než v roce 2010.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
