Vagony by se měly po modernizaci objevit na podzim příštího roku na trati z Brna do Olomouce přes Břeclav a Otrokovice a na trase z Kolína přes Mělník do Ústí nad Labem. U prvně jmenovaného spojení využijí i navýšení maximální rychlosti ze stávajících 120 na 140 kilometrů v hodině. „Na trati Olomouc - Brno by se využilo i 160 kilometrů v hodině,“uvedl mluvčí drah Petr Šťáhlavský.
Celkem České dráhy letos očekávají dodávku zhruba 150 nových nebo modernizovaných vozidel za zhruba šest miliard korun. Z vozidel určených pro dálkovou dopravu nyní prochází modernizací 64 kombinovaných vozů 2. třídy s oddílem pro vozíčkáře a přepravu jízdních kol. Dalších 55 velkoprostorových rychlíkových vagonů projde zásadní modernizací a bude mimo jiné vybaveno klimatizací, 32 vozů má projít takzvanou revitalizací, kterou ČD označují výměnu obměnu interiéru vozidel bez větších zásahů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
