„Pro rok 2013 očekáváme asi pětiprocentní meziroční růst tržeb. Tento nárůst budeme opět investovat do rozvoje firmy. Nové produkty a služby jsou naší hlavní oblastí investic. Vedle nich se věnujeme i optimalizacím našich dlouhodobých nákladů, třeba budování vlastního datového centra,“ uvedl výkonný ředitel Michal Feix s tím, že letošní provozní zisk by měl přesáhnout 900 milionů Kč.
Ještě v červnu chystá Seznam plošnou nabídku behaviorálního cílení reklamy. Její pomocí si mohou inzerenti lépe vybrat cílové publikum, které reklamu uvidí, a to podle toho, jak se o konkrétní oblasti opravdu v daný okamžik reálně zajímají. Firma chce také pokračovat ve vylepšování svých map. Zároveň rozhodla, že se od října sloučí s dceřinou společností Mapy.cz. Důvodem je zjednodušení vnitrofiremní administrativy, například odstranění vzájemné fakturace.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
