Výdaje do internetové reklamy v minulém měsíci vzrostly na 613 milionů

12.06.2013 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Téměř o čtvrtinu, oproti minulému roku, vzrostly výdaje do internetové reklamy na 613 milionů korun.

Proti loňsku jsou inzertní výdaje na internetu vyšší. Bude záležet na vývoji v druhé polovině roku,“ uvedla ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. Od začátku roku zadavatelé do reklamy v bannerech investovali téměř 2,5 miliardy Kč.

Největšími zadavateli byli v květnu Internet Mall se 42,5 milionu Kč, Alza s 18 miliony a Student Agency, která utratila 15 milionů Kč. Inzerce nejvíce mířila na Seznam, Centrum a iDnes.

Do celoplošné zobrazované reklamy investovali zadavatelé v loňském roce na internetu 5,5 miliardy korun v ceníkových cenách. Ceníkové ceny reklamního prostoru nezapočítávají množstevní slevy a případné bartery.

Zpráva byla převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita