Tržby v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně klesly o jedno procento na 11,04 miliardy dolarů. Společnost se v USA potýká s poklesem spotřeby nealkoholických nápojů. Rostou i náklady na suroviny, zatímco trhy v Evropě a některé trhy v Asii sužovala ekonomická nejistota.
Společnost zároveň informovala o dohodě s pěti nezávislými americkými stáčírnami, které by napříště mohly pomoci zajišťovat distribuci nápojů do obchodních domů a dalším obchodníků v USA. Pro společnost by to znamenalo nižší náklady na režii.
Coca-Cola vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
