Zhruba 62 procent aut koupily firmy, nicméně podíl soukromých zákazníků se stále zvyšuje. Z lednových 29 procent na 34 procent v březnu. Nejprodávanější byla nižší střední třída s podílem 22,5 procenta, následují malé vozy s 20,5 procenta a střední s 16 procenty.
Nejprodávanějším modelem byla i přes střídání generací Octavia s 3803 prodanými vozy, následuje Fabia s 2342 auty a Škoda Rapid se 1423 prodanými kusy. Na dalších místech skončily VW Golf a Hyundai i30.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
