„Přijel jsem starosty informovat, že jsme zajistili plné financování stavby, a pokud nás nezastaví nějaké soudní rozhodnutí, tak bychom v červnu 2015 mohli po novém úseku jezdit," řekl po jednání novinářům ministr dopravy Zbyněk Stanjura. Dodal ale, že za peníze v roce 2015 po skončení volebního období samozřejmě nemůže ručit.
Dálnice D8 by měla spojit Prahu s podkrušnohorskou aglomerací a Saskem v Německu. O její trasu přes České středohoří se vedou už od 90. let spory a mezitím automobilová doprava na sever do Německa zhoustla natolik, že po obou objízdných trasách přes Ústí nad Labem a Teplice jezdí až 10 000 aut denně.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
