Po povzbudivém růstu návštěvnosti nákupních center v prvním čtvrtletí o 2,3 procenta došlo zejména v červenci a srpnu k poklesu, a to až o 4,8 procenta. Negativní trend poté v menší míře pokračoval až do konce roku.
S poklesem návštěvnosti se loni potýkala zejména menší centra, kterým počet zákazníků klesl meziročně o 4,8 procenta. Velkých center, která mají víc než 100 obchodů, se negativní trend dotkl jen v letních měsících. Pomyslné otevírání nůžek ve vývoji návštěvnosti velkých center a zbytku trhu tak v průběhu roku nadále pokračovalo.
Index návštěvnosti nákupních center vydává Mezinárodní asociace nákupních center ve spolupráci s auditorskou společností PricewaterhouseCooppers. Do sběru dat je zapojeno 25 nákupních center z celé ČR reprezentujících více než polovinu trhu.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
