Adidas je druhým největším světovým výrobcem sportovního oblečení, obuvi a dalších doplňků. Tento trh je vysoce konkurenční, a to hlavně v segmentu sportovního náčiní. K hlavním rivalům Adidasu patří americký podnik Nike a německá společnost Puma.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru očekávali, že Adidas bude mít ve čtvrtletí provozní zisk 28,6 milionu eur.265 milionů eur v závěru loňského roku tvořily odpisy nehmotného majetku. Odrážejí především slabší výkonnost značky Reebok, než s jakou Adidas počítal. Loni Adidas zhoršil výhled tržeb Reeboku do roku 2015 asi o třetinu.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
