Vůbec poprvé v historii také L'Oréal začal nejvíce tržeb generovat v zemích, které patří do kategorie rozvíjejících se trhů. Firmu k tomu ale z části vede i nepříznivá situace v Evropě, kde dluhová krize nutí lidi víc šetřit a nakupovat spíš levnější zboží.
L'Oréal má v nabídce řadu známých kosmetických přípravků, které prodává jak pod svou vlastní značkou, tak pod značkami jako je Lancome, Maybelline a další. Firma se teď snaží propagovat hlavně luxusnější výrobky, které jí přinášejí vyšší zisk. Uspět je s nimi ale teď schopna hlavně v zemích mimo Evropu.
L'Oréal je největší kosmetickou společností na světě. Management uvedl, že díky solidnímu růstu tržeb si podnik může dovolit znovu odkoupit část vlastních akcií. Zmíněnou půlmiliardu eur, což je asi třetina volné hotovosti firmy, L'Oréal pro tyto účely použije v prvním pololetí. Stejnou částku firma použila i loni.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
