„Spousta menších portálů odpadla a větší servery ještě posílily. Slevové portály rovněž začaly nepřímo konkurovat klasickým e-shopům, a to zejména o Vánocích. Opět se nám osvědčilo, že nejsilnější období jsou právě Vánoce a hned v závěsu za nimi období dovolených,“ uvedl jednatel Slevínu Michal Menšík.
„Rok 2012 byl pro slevový trh úspěšný. Celý trh se stabilizoval a získal mnohem vyšší důvěru spotřebitelů. Také nabídka začala být mnohem pestřejší. Slevové servery nenabízí už jen wellness či gastronomii, ale také například módu a další zboží jako elektroniku, chovatelské potřeby či potraviny. Právě ve zboží vidím pro slevový trh největší potenciál i do budoucna,“ uvedl ředitel vyhledavače Skrz.cz Petr Kováčik.
Podle údajů Slevín.cz klesl počet aktivních portálů ze 170 v roce 2011 na 120 v prosinci 2012. Skrz.cz registruje 100 fungujících slevových serverů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
