„Spousta menších portálů odpadla a větší servery ještě posílily. Slevové portály rovněž začaly nepřímo konkurovat klasickým e-shopům, a to zejména o Vánocích. Opět se nám osvědčilo, že nejsilnější období jsou právě Vánoce a hned v závěsu za nimi období dovolených,“ uvedl jednatel Slevínu Michal Menšík.
„Rok 2012 byl pro slevový trh úspěšný. Celý trh se stabilizoval a získal mnohem vyšší důvěru spotřebitelů. Také nabídka začala být mnohem pestřejší. Slevové servery nenabízí už jen wellness či gastronomii, ale také například módu a další zboží jako elektroniku, chovatelské potřeby či potraviny. Právě ve zboží vidím pro slevový trh největší potenciál i do budoucna,“ uvedl ředitel vyhledavače Skrz.cz Petr Kováčik.
Podle údajů Slevín.cz klesl počet aktivních portálů ze 170 v roce 2011 na 120 v prosinci 2012. Skrz.cz registruje 100 fungujících slevových serverů.
Zpráva byla převzata z ČTK.