Obavy, zda provozovatel největší sociální sítě světa zvládne získat peníze i od stále rostoucího počtu mobilních uživatelů (aktuálně se jich přes telefon připojuje zhruba šest z deseti), vzrostly především v květnu tohoto roku, v době vstupu firmy na burzu.
Kvůli menšímu prostoru má přitom inzerce jinou podobu než v počítačové verzi. Nezobrazuje se v pravém bočním sloupci coby doporučení určitého zboží nebo služby, ale má podobu klasického postu - konkrétně doporučení, že „určitá osoba má toto ráda“.
Samotný Zuckerberg označil telefony za „mnohem větší příležitost, než si většina lidí uvědomuje“. Stejně tak předpověděl, že by mobilní zařízení mohla v budoucnu dokonce vydělávat více než tradiční reklama, a připomněl, že Facebook aktuálně představuje nejčastěji stahovanou aplikaci v chytrých telefonech.
Zpráva byla převzata z aktualne.cz


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
