Nová společnost se hodlá zaměřit na expanzi svých globálních operací, zvláště v Číně, Indii a dalších rozvíjejících se zemích, kde se očekává další růst poptávky po oceli. V Japonsku naopak kvůli poklesu místního trhu plánuje slučování operací.
Fúze společností v hodnotě 22,45 miliardy USD (437 miliard Kč) byla dohodnuta v loňském roce. Obě firmy v té době trápil již několik let pokles zisku hlavně kvůli silnému jenu a konkurenci rychle rostoucích a levnějších asijských firem, jako čínské Baoshan Iron & Steel. Obě společnosti již v roce 2002 vytvořily alianci s cílem modernizovat operace a zlepšit konkurenceschopnost na globální trhu s ocelí.
Zisk před zdaněním nové společnosti za fiskální první čtvrtletí, tedy za duben až září, by měl činit 20 miliard jenů (pět miliard Kč) při příjmech 2,67 bilionu jenů.
Spojení je prvním převzetím v japonském ocelárenském průmyslu od roku 2002, kdy spojily síly firmy NKK a Kawasaki Steel a vznikla druhá největší ocelárna v Japonsku JFE Holdings.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
