„Fakt, že BPA nezajistila exkluzivní prodej našeho piva na hokejovém stadionu v Brně, je důvodem k odstoupení od smlouvy. Podávání našeho piva během hokejových utkání je pro nás klíčové a žádná jiná reklamní aktivita pro nás nemá srovnatelnou hodnotu,“ uvedl Samec.
Vedení Brna si žádné problémy nepřipouští. „Nechceme to komentovat. Smlouvy s BPA máme v pořádku,“ řekl majitel klubu Libor Zábranský ČTK. Od nové sezony ale v Kajot areně, domovském stadionu Komety, čepují Starobrno. Místní pivovar se totiž stal generálním partnerem hokejového klubu, Zábranský po oznámení spolupráce uvedl, že klub získal výjimku a Budvar v areně nemusí čepovat.
To potvrdila i předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová. Smlouva jednotlivých klubů s marketingovým partnerem jim to totiž dovoluje. „Je to složitý problém. Kluby mohou výjimky využívat a některé tak i učinily,“ řekla Obermajerová ČTK.
Zpráva byla převzata z webu financninoviny.cz.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
