Firma nepůjde do zahraničí napřímo, ale přes franšízové partnery. Vydělávat tak bude na ročním franšízovém poplatku za používání jejího prodejního konceptu a zároveň na prodeji zboží tamním partnerům. Ti se obvykle musí zavázat k odebrání určitého množství oděvů a doplňků. Podobně Bushman funguje i v Česku a na Slovensku, kde má dnes dohromady pětatřicet prodejen. Zhruba polovinu z nich vlastní firma přímo, druhou polovinu obchodní partneři.
Loni firma, která vede finanční rok vždy od září, utržila 190 milionů korun a vydělala šest milionů. Letos na konci září podle Melichara zřejmě vykáže mírně vyšší tržby, ale zisk bude nižší. „Tlak na marže je kvůli celkové náladě v maloobchodě enormní,“ vysvětluje Melichar.
Sám odhaduje, že pokud by se splnily všechny plány na zahraniční expanzi, mohl by Bushman příští rok touto dobou vyrůst na tržbách zhruba o dvacet procent.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
