Prodej klíčové značky BMW v únoru stoupl o 12,5 procenta na 107.359 vozů. Společnost vyrábí kromě vozů BMW rovněž automobily se značkami Mini a Rolls-Royce.
„Únor byl pro skupinu BMW dalším rekordním měsícem. Hodláme v tomto pozitivním vývoji pokračovat. Chceme letos překonat loňský rekordní prodej a udržet si pozici světové jedničky v oblasti luxusních vozů,“ uvedl člen představenstva BMW Ian Robertson, který je zodpovědný za prodej a marketing.
V loňském roce stoupl celkový prodej automobilky BMW o 14 procent na rekordních 1,67 milionu vozů. Hospodářské výsledky za loňský rok zveřejní firma příští úterý.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
