Průměrná mzda meziročně vzrostla o 4,5 procentního bodu na 29 246 korun. V kategorii dělnických profesí průměrný plat činil 24 625 korun.
„Uvedené údaje dokazují, že českému automobilovému průmyslu se v roce 2011 dařilo. Dopady ekonomické recese z let 2008 a 2009 v oblasti zaměstnanosti byly do značné míry potlačeny," sdělil prezident AutoSAP Martin Jahn. Do statistik zaměstnanosti se počítají pouze kmenoví zaměstnanci, nikoliv agenturní pracovníci. Nejvyšší nárůst zaměstnanců byl zaznamenán ve skupině výrobců dílů a příslušenství vozidel. Jejich počet zvýšil o 4248 lidí, což je o meziroční nárůst o 6,1 procenta.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
