Společnost Pars nova pro ČD upraví podle něj vozy typu Bmee, které vyrobila v letech 1986 a 1987 tehdejší východoněmecká vagónka v Budyšíně. „Vůz bude při modernizaci upraven na velkoprostorový s 80 místy k sezení. Budou vyměněny podlahy, obložení, okna a instalováno nové osvětlení. Cestující určitě ocení nové polohovatelné sedačky,“ uvedl náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Antonín Blažek.
Doplnil, že cestující budou mít v nových vozech, které budou klimatizované, k dispozici elektrické zásuvky. Společnost dále přestaví toalety. „Budou mít uzavřený systém a cestující je tak budou moci využít i ve stanici. Snadný nástup a průchod mezi vozy zajistí nové dveře ovládané tlačítky nebo madly s elektrickým nebo elektropneumatickým pohonem. Nástupní dveře budou během jízdy bezpečnostně blokovány. Vozy budou vybaveny také elektronickým informačním a rezervačním systémem,“ řekl Blažek.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
