O tuzemské rychlíky dotované ministerstvem dopravy má zájem už devět firem. Kromě Českých drah také RegioJet, Leo Expres, Veolia Transport, Jindřichohradecké místní dráhy, Viamont Regio, Arriva, Abellio patřící nizozemským státním drahám a nově také Olomoucká dopravní.
Po vypsání první tratě má následovat další soutěž v březnu, kdy půjde na řadu trať Praha - Děčín a Praha - Cheb přes Ústí nad Labem. Postupně mají být vysoutěžené všechny rychlíkové tratě. Stát za rychlíky ročně utratí kolem čtyř miliard korun. Státní kase by měly soutěže přinést úspory, cestujícím zlepšení služeb.
Zpráva byla převzata z idnes.cz.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
