"V ČR jsme ve 3. čtvrtletí zaznamenali celkem 36.965 prodaných počítačů a dosáhli téměř 11procentního podílu na trhu. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku jsou výsledky prodeje o 38 procent vyšší, přestože trh o 14 procent poklesl, " uvedl Toman.
Mezi spotřebiteli volí nejvíce uživatelů stále klasický 15palcový notebook. Stále větší roli hraje styl a design, případně jednoduše srozumitelné funkční benefity, jako například dlouhá výdrž baterií nebo rychlý start systému. Domácí uživatel se často rozhoduje spíše intuitivně než technicky, ve firemním segmentu se zákazníci zaměřují na mechanické provedení, odolnost, spolehlivost, snadnou správu a podporu, dodal.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
