Letenka mezi Prahou a Moskvou v současnosti stojí zhruba 8000 korun. Na stejně dlouhé trase mezi Prahou a Barcelonou je přitom možné letenky běžně pořídit za dva tisíce korun, protože na zlevňování tlačí nízkonákladové letecké společnosti, uvedl Dvořák. Pro ČSA je tak logicky výnosnější létat na linkách na východ, doplnil.
České aerolinie v současnosti létají do 50 destinací na krátkých a středních tratích po Evropě, Střední Asii, na Zakavkazsku či na Blízkém východě. Aerolinie loni snížily provozní ztrátu na 1,1 miliardy korun z předchozích 3,2 miliardy Kč. Výnosy aerolinek klesly na 16 miliard Kč z 19,7 miliardy v roce 2009.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
