Avia, která od roku 2006 patří přes mateřskou indickou firmu Ashok Leyland do globální skupiny Hinduja Group, prodala za osm měsíců letošního roku 366 vozidel. Z toho 129 vozů plnících normu Euro 5 mířilo na trhy EU a 155 vozů byly podvozky a kabiny pro elektromobily Smith ve velké Británii a USA. Zbytek aut plnících nižší emisní normy skončil na trzích v Rusku, na Ukrajině, na Blízkém východě a v Argentině.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
