Červencový prodej Volkswagenu byl vyšší než růst celého automobilového trhu. Ten činil pouze 5,5 procenta. To naznačuje, že zpomalení ekonomického růstu zatím nemělo na podnikání automobilky materiální dopad.
Prodej v Evropě se za sedm měsíců zvýšil o 10,2 procenta na 2,2 milionu vozů, z toho ve střední a východní Evropě o 28,7 procenta. Prodej v Číně vzrostl o 16,4 procenta na 1,29 milionu vozů a ve Spojených státech dodávky stouply o 20,5 procenta na 249.500 vozů. Analytici však upozorňují, že na Volkswagen by mohlo mít negativní dopad prudké zpomalení ekonomického růstu v Německu. Zhruba každé třetí auto, které se prodá v Německu, je Volkswagen.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
