Informace o tom, že dostavbu už tak problematické dálnice ztěžují i nejasné vlastnické poměry, dlouho jen prosakovaly a naplno se o nich začalo hovořit až v červnu. To už se prý ale rýsovalo řešení. "Problém byl v tom, že majitelem pozemků byl statek Dubice, který ovšem mezitím zanikl," řekl ČTK vedoucí lovosického stavebního úřadu Petr Soldon. Záhy navíc zanikl i další majitel pozemků, kterým byl statek z Libouchce, a tak pozemky pro ŘSD nakonec získal úřad pro zastupování státu.
"Předmětem smlouvy bylo celkem 23 pozemků o celkové výměře 25.503 metrů čtverečních, které se nacházejí v katastrálním území Stadice. Pozemky jsou zastavěny stavbou dálničního přivaděče dálnice D8 Řehlovice - Trmice a současně jsou dotčeny stavbou dálnice D8 v úseku Lovosice - Řehlovice," uvedl Hurt. Jednalo se podle něj o poměrně složitý právní proces, hodnota pozemků se pohybuje okolo 2,8 milionu korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
