Pivovarnická skupina StarBev chce se svou vlajkovou lodí, kterou je tuzemská značka Staropramen, expandovat na zahraniční trhy. Kromě zvyšování vývozů do zemí, do kterých se již pivo Staropramen vyváží, chce proniknout také na asijské trhy. Skupina to dnes uvedla při otevření nového návštěvnického centra v prostorech pivovaru Staropramen na pražském Smíchově. Investice do něj přesáhla 1,2 milionu eur (zhruba 29 milionů korun).
Kromě nového centra, které provede návštěvníky dějinami smíchovského pivovaru od jeho založení v roce 1869 až do současnosti, chystá vlastník Pivovarů Staropramen spuštění nové mezinárodní marketingové kampaně, která má propagovat pražské pivo ve světě.
"Jsme hrdí na to, že Staropramen je ve světě nejznámějším pražským pivem. Poptávka po českém pivu je asi nejvyšší v historii a naším cílem pro následujících dvanáct měsíců je posílit náš tržní podíl v segmentu českého piva po celém světě," uvedl generální ředitel skupiny StarBev Alain Beyens. "Budeme se i nadále zaměřovat na budování značky prostřednictvím investic a inovací a budeme usilovat o utužení a posílení strategických partnerství, která nám otevírají cestu na nové trhy," dodal.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
